e verte niet relevant zijn," zegt hij. "Er zijn veel merken die geweldig w

Ответить на тему

Автор Сообщение

yaya2017 ®

Стаж: 5 месяцев 27 дней

Создавать темы 07-Ноя-2018 07:33

[Цитировать]

Dat wil niet zeggen dat Dolce en zijn team geen deadlines of een specifiek doel Nike Roshe Run Mujer hebben. Op dit moment zegt hij dat het team aan alles werkt, van basketbalsneakers uit 2019 tot projecten voor de Olympische Spelen van 2020. Toch moest de Brooklyn Farm vanaf het begin een plaats zijn die meer gericht was op grote idee?n, Nike Air Max 90 Donne en met aansluiting op de lokale gemeenschap om beter te begrijpen wat mensen eigenlijk willen dragen. "Ons kantoor staat erom bekend dat het geheim is vanwege het werk dat we doen, Nike Air Max 95 Mujer maar we zijn Nike Air Presto Mujer op de begane grond en we komen elke week 30 of 40 mensen tegemoet voor workshops," zegt hij. "747 is een goed voorbeeld van wat we doen in termen van contact leggen met artiesten, be?nvloeders en beroemdheden. Maar het gaat niet eens over beroemdheden. Het gaat over de gemeenschap en wat we kunnen doen op het lokale basisniveau. We hebben gisteren kinderen van de middelbare school en hogescholen langskomen. De meeste kinderen die kunst studeerden, hadden schoenontwerp niet als een potenti?le carrière beschouwd, om hen te laten zien dat dit het meest lonende deel van dit weekend was. "Bij de ondertekening met Adidas was Dolce, samen met ontwerpers Denis Dekovic en Mark Miner, persoonlijk ontmoette een rechtszaak van $ 10 miljoen dollar van Nike.
Een van de sloganes van Adidas voor het weekend was "Calling All Creators" -Nike Air Max 90 Femme Noir het Nike Air Max 1 Mujer soort vage woorden Nike Air Pegasus 89 Femme die zich op maat gemaakt voelen om contact te maken met een generatie Instagram Creative Directors ?. Maar verder dan die vage taal is een echt interessant idee: Adidas werkt vanuit het idee dat top-down ontwerp verouderd is in 2018. In plaats van te speculeren over consumentenbehoeften vanuit een vergaderruimte aan de rand van Portland, is Adidas de beste manier om wat kinderen willen kopen is simpel: vraag het ze gewoon. Je mag niet nemen wat ze letterlijk zeggen, maar binnen elk antwoord is een kern van iets dieper. Wanneer James Carnes, VP van Global Strategy bij Adidas, stopt bij het Maker Lab, herhaalt hij deze gevoelens. "Je kunt in de verte niet relevant zijn," zegt hij. "Er zijn veel merken die geweldig werk verrichten, maar je kunt niet deelnemen." Vervolgens neemt hij wat ik interpreteer als een shot in Adidas NMD Femme Nike's eigen All-Star workshops (sommige vinden tegelijkertijd plaats), waar klanten in Nike Air Max 270 Donne staat zijn om hun eigen Air Force 1 sneakers aan te passen met behulp van zip-ties, laserprints en markeringen. "Ze kunnen je misschien uitnodigen voor een klein ding waarbij je een paar lovertjes op een ding zet en decoratie speelt, maar we wilden eigenlijk begrijpen wat mensen denken.
?En daarom hebben we een permanente ruimte Nike Air Max 2017 Femme in Brooklyn, "zegt hij. En, het is eerlijk om te veronderstellen, dat is ook de reden waarom ze Marc Dolce huurden. Tegen het einde van onze tijd samen, vraag ik Dolce over zijn eigen kindertijd - namelijk of hij altijd sneakers trok en of hij altijd schoenen wilde ontwerpen. "Ik zou actiefiguren of worstelaars tekenen, en voor mij was het een manier om mijn kracht te tonen. Ik zou personages cre?ren met krachten, omdat Nike Air Max 2017 Mujer ik het gevoel had dat het dingen waren die ik in mijn eigen leven miste en ik die kloof wilde dichten. Ik maakte de onzekerheden die ik had goed, "zegt hij. Het is eerlijk gezegd een eerlijker en kwetsbaarder antwoord dan ik van een executive of ontwerper bij een groot sportkledingbedrijf verwacht of ooit heb gekregen. Aan de andere kant, van zijn ontwerpfilosofie tot zijn kantoor, alles wat Dolce doet is een Nike Air Max 270 Femme afwijking van de www.romuslus.frmanier waarop dingen traditioneel zijn gedaan in de sneaker business. Anders dan Dolce werkt van andere ontwerpers en leidinggevenden in de industrie, sommige dingen, zoals ervoor zorgen stersporters zijn blij, zullen nooit veranderen. De sneaker-oorlogen blijven woeden en Adidas heeft Dolce nodig om een ??gevecht aan te gaan.
[Профиль] [ЛС]
Ответить на тему

Текущее время: 19-Ноя 08:55

Часовой пояс: UTC ± 0