el mogelijk meningen," zegt Wotherspoon. "Ik

Ответить на тему

Автор Сообщение

yaya2017 ®

Стаж: 6 месяцев 22 дня

Создавать темы 10-Окт-2018 03:33

[Цитировать]

Gebogen door Adidas ZX Flux Femme enkele van de meesten van streetwear in de bekende vaders en hun zonen, is de wil van Wotherspoon zelf druk bezig met het opvullen van de collectie van zijn zoon. Ondertussen zijn sommige van de kleinste influencers van Instagram snel bezig met het inhalen van enkele van onze go-to-accounts voor sneakerinspiratie. Nike Air Max 90 Mujer Rosas Dus als je een vader bent die van mening is dat er geen kind van hem te zien zal zijn in The Baby Gap , of als je op zoek bent naar het perfecte cadeau voor een sneakerhead Nike Air Max 2017 Femme ouder, koop dan hier onze volledige selectie van de beste kicks voor kinderen. De Sean Wotherspoon x Nike Air Max 97/1 verschijnt op 26 maart (24 maart in Europa) als winnaar van de Air Max Vote Forward-ontwerpwedstrijd van vorig jaar. Wheelspoon besloot om een ??Air Max 97-bovenwerk te combineren met een Air Max 1 buitenzool en tussenzool, waarmee de Nike Air Max 90 Femme gewaagde look in een regenboogachtige corduroy-colorway werd voltooid. Terwijl we al stel een gids samen over hoe je de sneaker het best kunt aanpakken wanneer deze eindelijk valt, Nike heeft Adidas Superstar Femmenu wat informatie gegeven over wat er in het ontwerpproces is gegaan. Dus, met de release binnenkort op komst en dit hybride silhouet een van de meest hyped Air Max-modellen van 2018 (tot nu toe), hebben we enkele o f de belangrijkste punten hieronder.
Blader door ons en laat ons je gedachten Adidas NMD Womens over het ontwerp in de comments weten. Sean Wotherspoon onthulde dat zijn Air Max 97/1 ge?nspireerd was door vintage Nike-hoeden, -schoenen en windbreakers uit de jaren '80 en '90. Het smileygezicht op de inlegzolen van de schoen zijn gemaakt van een vintage "Have a Nike Day" T-shirt. Over dat detail gesproken, Wotherspoon zei: "Als je je schoenen opzet,Nike Air Max 90 Mujer is het eerste dat je wilt zien een gezicht dat je terug lacht, toch?" Wotherspoon voelt dat hij onbewust is ge?nspireerd om de sneaker te ontwerpen die bij zijn eigen uniform hoort van witte Adidas ZX Flux Womens T-shirts. De pastelkleuren waar hij uiteindelijk mee ging gaan perfect samen met effen witte tees. Zo zelfs dat een van zijn vrienden in de winkel hem vroeg: "Gast, heb je gemerkt dat je schoenen bij elk wit, vintage T-shirt passen?" hij ging eerst op zoek naar zijn inzending voor de wedstrijd, Nike Air Huarache Mujer Wotherspoon zei dat hij een brainstorm organiseerde met goede vrienden en vertrouwelingen over pizza. "Ik wilde zoveel mogelijk meningen," zegt Wotherspoon. "Ik heb geprobeerd mensen bij elkaar te brengen die verschillende soorten sneakerheads, verzamelaars, consumenten en stijlen vertegenwoordigen."
Een vriend schetste alle idee?n die naar voren zijn gebracht tijdens deze brainstormsessie. Tijdens de eerder genoemde brainstormsessie zei Wotherspoon dat de toevoeging van een mini-swoosh bij de teen van de schoen een "unanieme beslissing" was. "Toen we deze schoenen ontwierpen , Ik probeerde mijn nostalgische herinneringen op te nemen en iets nieuws van ze te maken, "zegt Wotherspoon. "Dat is mijn ding. Het is een organisch gevoel, en zoals je kunt zien in de schoenen die we hebben gemaakt, is het behoorlijk speciaal. "Een dergelijke Adidas Superstar Womens persoonlijke referentie is de toevoeging van het borduursel" VA -> LA "op de hiel, dat als een ode aan zijn roots dient. Richmond, Virginia en verhuizen naar Los Angeles, Adidas Superstar Femme Californi?. Het is geen verrassing dat het oordeel voor Sean Wotherspoon's Nike Air Max 1/97 is dat het een duidelijke winnaar is, zelfs voor de oudere generaties, omdat ze hun waardering voor het ontwerp, kleuren, en noem het zelfs 'vers'. Bekijk de volledige video hierboven en deel uw gedachten over het silhouet in de onderstaande opmerkingen.
[Профиль] [ЛС]
Ответить на тему

Текущее время: 15-Дек 01:05

Часовой пояс: UTC ± 0