er Djiku, die de bal terug naar doelman Bri

Ответить на тему

Автор Сообщение

yaya2017 ®

Стаж: 3 месяца 26 дней

Создавать темы 05-Сен-2018 06:50

[Цитировать]

Villalobos schatte dat het bedrijf 600.000 paar schoenen zou verkopen binnen het eerste jaar van het contract. werd onderdeel van de stal van de Charly, waarbij het bedrijf deel uitmaakte van een verhaallijn binnen het programma. De 18-jarige middenvelder is de zoon van George Weah, de FIFA-speler Nike Roshe Run Femmevan 1995 van het jaar en de huidige president van Liberia. "Nike Air VaporMax Mujer Ik gebruik dat in mijn voordeel, "zei Tim Weah tijdens de training met het Amerikaanse nationale team deze week voorafgaand aan de tentoonstelling van vrijdag tegen Brazili?. "Met wat ik ook doe, er zal altijd haat zijn, er zullen altijd mensen zijn die gaan zeggen: 'Hij is niet zo goed als zijn vader.' Weah maakte zijn Amerikaanse debuut in maart, slechts enkele weken nadat hij zijn eerste senior was uiterlijk voor Paris Saint-Germain, een van de voormalige teams van zijn vader. Tim Weah werd in mei de vierde-jongste Amerikaan die scoorde, kreeg zijn eerste competitiedoel voor PSG in de Franse beker vorige maand en scoorde vervolgens zijn eerste competitiedoelpunt in de seizoensopener tegen Caen. Zijn haar was nieuw getrimd, rapporteerde Weah aan kamp als de jongste van het 25-man Nike Air Max 270 Womens roster, al gezien als een mogelijk onderdeel van een Adidas NMD Womens nieuw uitziend Amerikaans nationaal team voor de kwalificatie voor 2022 Wereldbekerwedstrijden. Hij probeert zich aan te sluiten bij een vormingskern waaronder middenvelders Christian Pulisic en Tyler Adams (beide 19), middenvelder Weston McKennie en verdediger Cameron Carter-Vickers (beide 20) en verdediger Matt Miazga (23).
"Je hebt nog steeds de volgende stap. Je kunt niet op drie Adidas ZX Flux Mujer plaatsen springen", waarschuwde interim-Amerikaanse coach Dave Sarachan. "Ik denk dat Tim zeker met vertrouwen naar binnen komt, en nu kent hij mij, mijn staf, dit team, wat er van hem verwacht wordt, maar hij is nog erg jong en daarom kunnen we niet verwachten dat hij vandaag een doorgewinterde kerel is." Weah is met een PSG-team komt van zijn vijfde landstitel in zes seizoenen, Nike Internationalist Dames op een selectie met Nike Air Max 90 Mujer sterren als Neymar, Kylian Mbappe, Edinson Cavani en Angel Nike Air Vapormax Womens Di Maria. Hij kreeg de kans om een ??lening voor het seizoen 2018-19 te accepteren, maar verbleef bij PSG onder de nieuwe coach Thomas Tuchel, die begin 2016 Pulisic zijn debuut gaf met het seniorenteam van Borussia Dortmund. "Kijkend naar Dortmund zag Christian zoveel wedstrijden spelen op zijn leeftijd, heeft me echt laten geloven in zijn Adidas ZX 750 Dames coachingstactieken en -technieken, "zei Weah. Nike Air Max 95 Homme "Hij drijft ons echt jonge jongens aan om ons doel te bereiken en ons ding te doen, en dat maakt hem het meest gelukkig, en ik hou van hem als coach en ik hou van hem als persoon. een betere speler zijn, en ik kan niet wachten om te zien waar het seizoen ons naartoe brengt. "Weah is de zeldzame speler die liever leert in training dan op zoek is naar verhoogde Nike Air Max Tavas Mujer speeltijd elders.
"Ik wil niet Adidas NMD Femme echt iets meesleuren, ik ben pas 18 - ik ben nog steeds 18 en ik heb nog een lange weg te gaan, en op dit moment ben ik gewoon een leerling," zei hij. "Misschien, volgend jaar, wie weet, neem ik mijn talenten ergens anders in bruikleen en zie wat dat echt voor mij betekent, maar op dit moment ben ik tevreden met wat ik heb en ben ik tevreden op PSG." George Weah ondersteunt die mindset. "Nike Air VaporMax Dames Hij zegt Nike Roshe Run Mujer tegen me: 'Wacht maar af,' zei Tim Weah. "Je speelt met sterren, het zal niet meteen gebeuren." Het eerste competitiedoel van Weah was het resultaat van ongewoon geestdodend werk. Met PSG op voorsprong door twee doelpunten in de 89e minuut, achtervolgde hij een achterwaartse pass naar verdediger Alexander Djiku, die de bal terug naar doelman Brice Samba speelde. Weah bleef volgen en toen Samba een bal raakte en de bal niet wist, trapte Weah Nike Air Max 2017 Femme de bal in met zijn linkervoet van 2 meter voordat de keeper een tweede aanraking kon maken.
[Профиль] [ЛС]
Ответить на тему

Текущее время: 18-Сен 19:03

Часовой пояс: UTC ± 0