t tegen gloednieuwe, frisse witte

Ответить на тему

Автор Сообщение

yaya2017 ®

Стаж: 2 месяца 28 дней

Создавать темы 31-Июл-2018 01:49

[Цитировать]

Als je in Streetstyle de streetstyle volgt, weet je dat een Nike Air Presto Mujer van de meest duurzame favorieten van de modeset de witte sneaker is: hij is veel comfortabeler dan hakken en complementair aan vrijwel elke look. Sommigen kunnen ook een eigen cult kunnen Nike Air Max 95 Femme ontwikkelen - van Stan Smiths van Phoebe Philo tot de statige Balenciaga Triple S - die mensen echte loyalisten maakt voor bepaalde merken, zelfs als ze zichzelf niet identificeren als sneakerheads. En het mooie is dat ze voor iedereen toegankelijk zijn: wit Converse en Nike-sneakers bestaan ??al heel lang. Hier praatten we met 16 stijlvolle vrouwen op de ene witte sneaker dat ze altijd een nieuw paar in hun kast hebben. "Tenzij ik opgedoken word, kies ik altijd voor eenvoudige sneakers. Mijn favoriete sneakers zijn Nike Air Max 1 Mujer witte Converse High Tops en witte Supergas. Ik houd van Converse, want wanneer zijn ze niet in stijl geweest? Als ik weet dat ik veel zal lopen, draag ik mijn Supergas omdat ze wat meer steun hebben. Supergas is ook super klassiek en ziet eruit als schattige tennisschoenen! "-Louise Parker, model en fotograaf
"Ik draag Nike Air Max 90 Homme vaak witte Adidas en oefen vrijwel uitsluitend de Nike Air Max 2017 Damen levensstijl van de sneaker. Ik denk dat mijn favoriete sneakers mijn Skechers Shape Ups zijn. Ik heb ze niet gekocht voor hun toning-kwaliteiten, maar ze zijn echt een geschenk dat blijft geven. Mijn chiropractor zei dat mijn kern ongewoon sterk was. Ze hebben een ronde bodem, waardoor ik een Nike Air Odyssey Femme extra veer in mijn stap heb waardoor je echt wilt rondhuppelen als een jelly bean. En onthoud platform sneakers? Nou, Skechers Shape Ups deed het eerst. "-Sasha Frolova, freelance Nike Air Max Thea Femme fotograaf en actrice" Dit zijn OG Feiyue sneakers uit China - moeten mijn cultuur vertegenwoordigen! Het zijn de meest comfortabele schoenen die ik bezit en die echt trouw blijven aan de originele retro look en branding uit de jaren 1920 - witte canvas bovenkant, gele buitenzool van gom en een heel mooi vintage rood-blauw logo. Ze hebben een cultstatus verdiend Nike Air Max 90 Mujer Rosa en zijn de vlaggenschipschoenen voor monniken en krijgskunstenaars. De originele versies kosten ongeveer $ 100 HKD, ongeveer $ 13 USD, wat je zou verwachten te Nike Air Max 95 Femme betalen voor één drankje in Manhattan. Ik kan echter echt niet tegen gloednieuwe, frisse witte sneakers. Voor mij zijn geslagen witte sneakers de beste omdat ze een beetje persoonlijkheid tonen en trouw blijven aan het idee dat sneakers casual schoenen zijn die gedragen zouden moeten worden. "-Joanna Fu, associate Nike Air Presto Womens editor bij Hypebeast
"Ik ben echt dol op het merk achter deze sneakers - ze zijn transparant en ethisch met hun inkoop, en hun schoenen zijn nog steeds betaalbaar. Deze schoen voelt speciaal voor mij omdat het ontwerp gestroomlijnd, maar nog steeds klassiek voelt. Het heeft het stevige gevoel dat ik mijn witte schoenen mooi vind, maar er zijn bepaalde delen van Nike Air Huarache Mujer de schoen die modern zijn. Witte schoenen hebben de neiging om in mijn brein samen te voegen, maar deze steken altijd uit vanwege de kleine details, zoals de Nike Internationalist Femme mesh-teen. Ik ben ook dol op tandvleeszolen op witte schoenen, dus dit is mijn supernova witte schoen. "-Michelle Li, associate stylist bij Nike Air Max 1 Womens Refinery29" Witte sneakers zijn een klassieke en favoriete schoen aller tijden! Ik vind dat ze zo comfortabel zitten en bij alles passen, van een goede denimlook en schattige bovenkleding Nike Air Zoom Spiridon Mujer in de winter tot een volledige zomerlook en zelfs met een jurk! Ik neem altijd een paar witte sneakers mee als ik op reis ga. Ik ben vooral dol op mijn witte Frye-sneakers vanwege hun veelzijdigheid en perfecte pasvorm. De kwaliteit leer en design maken ze echt speciaal, en zo'n klassiek essentieel voor mij! Ik moest zelfs onlangs een nieuw paar www.daviddenardi.fr kopen, omdat de mijne zo versleten was! Het is absoluut een nietje in mijn garderobe. "-Soraya, blogger bij Soul of Soraya. Als je in je leven op een loopband bent gelopen, Nike Air Force 1 Femme kun je je verhouden tot deze gedachten die elke vrouw op de loopband had:
[Профиль] [ЛС]
Ответить на тему

Текущее время: 20-Авг 14:12

Часовой пояс: UTC ± 0